Ուսումնասիրության ընթացքում մշակվել են 21,6 միլիարդ հաղորդագրություն Ռուսաստանի սոցիալական լրատվամիջոցներից օգտվողներից։
Նրանցից համապատասխան ուսումասիրությանը վերաբերվող հաղորդագրությունների ծավալը կազմել է 10․7 միլիոն հաղորդագրություն, իսկ խորքային վերլուծությունների համար առանձնացվել են 175 հազար հաղորդագրություն։
Պարզվել է, որ ամեն ամիս սոցիալական ցանցերում 130. 000 մարդ պատմում է սոցցանցերում կարդալու մասին։ Նրանք կիսվում են այն գրքերով, որոնք կարդացել են, քննարկում են հեղինակներին, ստեղծագործությունները և հարցնում են, թե հաջորդը ի՞նչ գիրք կարդալ։
Նրանց թվում մինչև 18 տարեկանները կազմում են 12%, 18-24 տարեկանները 15%, օգտատերերի գրեթե 25%-ը 25-34 տարեկան են։ Ամենափոքր խմբի հեղինակները 45-54 տարեկաններն են։
Հետազոտությունները նշում են, որ ընթերցասերների 70%-ը կին է, չնայած դրան, որ կանաց և տղամարդկանց սոցիալական մեդիայի հարաբերակցությունը մոտավորապես 50%-50%-է։
Քննարկման ամենամեծ հարթակը սոցմեդիայում Instagram-ն է (գրառումների 36%):
Նրան հաջորդում է VKontakte-ը (քննարկումների 22%) և Facebook-ը (18%): Բացի այդ երեխաների և դեռահասների քանակը մեծ է Twwiter-ում, որտեղ կենտրոնացված են քննարկումների միայն 8%-ը։
Ուսումնասիրության մեջ նշվում է որ Սթիվեն Քինգը և Ջողան Ռոուլինգը սոցիալական մեդիայի միակ սիրված գրողները չեն։ Ամենաքննարկվող հեղինակների վարկանիշում են Պուշկինը, Դոստոևսկին, Ռեմարկը, Չեխովը, Բրեդբուրին, Պելևինը և շատ ուրիշներ։
Ալլա Դավթյան