7 պարզ քայլեր, որոնք կօգնեն Ձեզ գրել շարադրություն

Շարադրություն գրելու համար պետք է մի քանի հմտություններից: Ոմանք սովորում են առաջին դասարանից: Ուրիշներին վարպետանալու համար 10-11 տարի է պետք:


Մեր դպրոցում համարում են, որ ստեղծագործելու ունակությունը կարևոր է, ամբողջ աշխարհում էլ մեծ ուշադրություն է դարձվում շարադրություններին: Այս հոդվածում առանձնացված է 7 կետ, թե ինչպես ծնողները կարող են երեխաներին սովորեցնել իրենց մտքերը գրավոր արտահայտել:

     1 Գրիր ազատ

Եթե ​​երեխան հաճախ, տարբեր պատճառներով գրի իր տեքստերը, ապա իր գրվածքների հետ խնդիրներ չի ունենա: Հետևաբար, նախ անհրաժեշտ է ազատություն և նվազագույն պահանջներ: Մենք երեխային առաջարկում ենք մի թեմա, թող գրի մի քանի արտահայտություններ: Թեմաները կարող են լինել տարբեր: «Շներ և կատուներ. ում ես ավելի շատ սիրում և ինչու», «Ինչ անել, եթե տանը հրդեհ է»: Հետո կարող եք միասին խմբագրել տեքստը, ցույց տալ, թե ինչպես այն ավելի հասկանալի դարձնել: Դուք կարող եք անտեսել սխալները. Երեխան սովորում է նկարագրել աշխարհը, ներկայացնել փաստեր, արտահայտել իր մտքերը: Ազատ ստեղծագործությունը օգնում է ոչ թե այլ բառեր վերցնել, այլ հանգիստ գրել սեփականը:

  1. Փնտրեք որոշակի թեմաներ

Այս հնարքը  օգնում է գրել առաջին շարադրությունը անգամ անփորձներին. Թող երեխան ինքն իրեն կամ Ձեր օգնությամբ գտնի առաջարկվող թեմայի հետ կապված բառերը և գրեք դրանք երեք սյունակներում `գոյական, բայ և ածական: Մենք պետք է փորձենք ամբողջությամբ պատկերացնել պատկերը: Որքան ավելի շատ բառեր եք վերցնում, այնքան ավելի գունեղ է լինում պատմությունը և ավելի հեշտ կլինի այն դարձնել շարադրություն: Այս տեխնիկան օգտագործվում է դասագրքերում, բայց, ցավոք, շատ հազվադեպ: Մենք կարող ենք ստեղծել բառերի ֆանտաստիկ ցանկ, որոնք կապ չունեն իրար հետ և փորձել գրել ծիծաղելի պատմություն, որտեղ կօգտագործեք բոլոր բառերը:

  1. Կարևոր է, որ լինի 2-3 հետաքրքիր միտք

Դպրոցը սովորեցնում է շարադրություն գրելու պլանը: Հաճախ երեխաները գրում են ծրագիրը, բայց չեն հասկանում, թե ինչու են դրանք անհրաժեշտ: Փաստորեն, դա մտքերի ներկայացման ծրագիր է: Դրա համար Դուք պետք է մտածեք, հետո կարգավորեք և տաք մեջբերումներով: Եթե սովորում եք մտածել մտքեր, կարող եք խոսել որևէ գրքի մասին, ինչի մասին գրվում է շարադրությունը  և գրեք այն, ինչը գալիս է Ձեր մտքին: Հարցրեք միմյանց՝ «Ինչ եք կարծում, Դուբրովսկին` վրեժխնդիր է, թե ոչ», «Կողոպտիչը ռոմանտիկ է»: Ի վերջո, կունենաք 2-3 հետաքրքիր մտքեր, որոնք կարող են ներկայացնել: Այնուհետև հասկացեք՝ ինչպես կարելի է մեկ մտքից անցնել մյուսին: Ահա և պլանը պատրաստ է:

  1. Մի պատմեք պատմությունը

Շատերը չեն հասկանում, թե ինչպես կարելի է խոսել գիրքի մասին, եթե դուք չեք պատմում պատմությունը սկզբից մինչև վերջ: Եվ մենք կարող ենք անել առանց spoilers. Ահա մի քանի կետ, որոնք կօգնեն Ձեզ խոսել սյուժեի մասին.

  •  Համատեքստում (Այն ժամանակ եղել է հաստատուն իրավունք … Մենք գիտենք այլ նմանատիպ հերոսներ …):
  • Լեզվի, ոճի մասին (էներգետիկ արտահայտություններ … Բառային քնարական նկարագրություններ …):
  •  Ժամանակակից վերաբերմունքի մասին (Այժմ դժվար է հասկանալ … Այժմ դա տեղի է ունենում նաև…):
  • Անհատական ​​տեսարանների և իրավիճակների մասին, (Ինչ է կատարվում, երբ նա տեսնում է…):
  • Փոքր նիշերի մասին (Այս բնութագիրը հեղինակի համար անհրաժեշտ է …):
  •  Հերոսների զգացմունքների մասին (Նա սիրում է և վախենում է միեւնույն ժամանակ …):
  •  Իմ զգացմունքների մասին, ի վերջո (Եվ այս լավ մարդը պարզապես ինձ հուզում է, ես նրան երբեք չեմ դնի գլխավոր հերոս, որովհետև …):
  1. Ներկայացրեք Ձեր մտքերը մեջբերումներով

Մի միտք ապացուցելու համար պետք է գտնել ճիշտ մեջբերում: Այն կարող է շատ դժվար լինել երեխաների համար: Մեջբերելու համար պետք է հիշել, թե որ էջում և ինչ կերպարների մասին խոսեցինք: Հնարավոր է նորից կարդալ: Պահակախումբ, Իհարկե, շարադրանքը ավելի հեշտ կլինի գրել տեքստը լավ տիրապետող մեկին: Բայց դա կարելի է նաև սովորել: Դասընթացների համար նկարեք էջի համարների պատմությունը՝ առաջին համբույր՝ էջ 321, բացատրություն՝ էջ 326, մենամարտ՝ էջ 332: Այժմ շատ ավելի հեշտ է փնտրել կարևոր մտքերը: Աստիճանաբար, նույնիսկ վեցերորդ դասարանի աշակերտը սովորում է փոքր էջանիշեր պատրաստել, որոնք հեշտությամբ ցույց կտան փնտրածը: Տեքստի տողերի հետ աշխատելու ունակությունը, տեքստում արագորեն որոնելը տարբեր իմաստների հատիկներ, զարգացնում է ուղեղը. սա հատկապես անհրաժեշտ է Google-ի դարաշրջանում:

  1. Արտահայտվեք պարզ և հստակ

Գուցե ամենից դժվարը սովորեցնելն է։ Երեխաների հարաբերությունները լեզվի, և տեքստի հետ տարբեր են։ Շատերին ի ծնե հեշտ է տրվում գրելու ունակությունը։ Շատերը արտահայտում են իրենց մտքերը դժվարությամբ։ Մեծ կարևորություն ունի պրակտիկան եվ լավ «խմբագիրը»։ Իսկ պրակտիկան հնարավոր է, երբ երեխան ունի հնարավորություն գրել շարադրություն ոչ միայն գրականությունից (որը դեռահասի հետաքրքրություններից բավականին հեռու է) այլ նաև այն մասին թե ինչն է իրեն իսկապես մտահոգում:

Անգլերեն եւ ֆրանսերեն երեխաները ստեղծագործություններ են գրում տարբեր թեմաներով և տարբեր ժանրերում` շարադրություն, կամ երեւակայական պատմություն: Ցավոք, դպրոցում ոչ ոք, որպես կանոն, չի նշում: Բայց ակնհայտ է, որ ավելի հեշտ է սովորել այն, երբ թեման վերաբերում է ձեզ: Մենք կրկին վերադառնում ենք այն փաստին, որ շարադրանքը գրականության հետ կապված չէ: Դուք կարող եք գրել կարծիքներ ֆիլմերի, գրքերի, նույնիսկ հագուստի, կոսմետիկայի կամ սրճարանների մասին: Պատմություններ ուղեւորությունների մասին: Զվարճալի պատմություններ: Փոքր տեքստերը նույնպես բովանդակալից են: Այսպիսով, դուք կարող եք գրել:

  1. Ճիշտ սահմանեք հարցերը

Նման հմտությունը կապ չունի անգամ տեքստի հետ, դա հարց բարձրացնելու ունակություն է: Այն օգտակար է մարդուն, նույնիսկ, եթե նա երբեք չի գրում որևէ բան: Նայելու իրավիճակը, խնդիրը նկարագրելու, դրա էությունը տեսնելու, մանրամասները հասկանալ – իմացեք, որ խնդիրը արդեն լուծված է: Պոտենցիալ, այս ունակությունը ապահովում է աշխատանքի արդյունավետությունը և հարաբերություններում ներդաշնակությունը: Նման մարդկանց ասում են՝ «խելամիտ»: Շարադրության համար թեման ձևակերպելու ունակությունը անգնահատելի է: Նույնիսկ գրական դասականների շրջանակներում: Բայց հարկ է նշել, որ անսովոր հարցերը կարող են բերել հետաքրքրություն:

 

Ալլա Դավթյան

«Երեքից հետո արդեն ուշ է» գիրքը այսուհետև՝ հայերենով

June 19, 2019

«Կատարյալ դայակը» գիրքը շուտով՝ էկրանավորված տարբերակով

June 19, 2019