Սաշա Ռուդկովսկայան մտադիր է 1000 գիրք կարդալ 25 տարվա ընթացքում

945 գիրք երեք տարվա համար:


-Գրքերի հանդեպ սերը իմ մեջ արթնացավ երեք տարի առաջ, երբ գրանցվեցի LiveLib.ru-ում: Սա սոցիալական հարթակ է ընթերցասերների համար, որտեղ անընդհատ անցկացվում են «գրքային խաղեր». Ձեզ տրված է որոշակի ժամանակահատված, երբ պետք է որոշակի քանակի գրքեր կարդալ: 

Կայքում նշվում է, թե ինչ գրքեր եք կարդացել գրանցվելուց հետո: Հիմա կա 945 գիրք. սա դեռ համեստ թիվ է, ես իմ ծրագրերում շատ ավելի շատ գրքեր ունեմ: Այնուամենայնիվ, սա թվերի խնդիր չէ: Ես չեմ ձգտում քանակի, այլ որակի: Ես իսկապես ուզում եմ, որ իմ գլխում մնա գոնե մի փոքր մասն այն գիտելիքների, որոնք գրքերը պարունակում են:

ԳԻՐՔ ԸՆԹԵՐՑԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ ՕՐՎԱ ՄԵՋ ԿԱՐՈՂ ԵՔ ԾԱԽՍԵԼ 8-9 ԺԱՄ ԿԱՄ՝ ՄԵԿ ԱՄԲՈՂՋ ՕՐ:

Ես մի քանի տարի առաջ տեղափոխվեցի Մինսկ, մեկ սենյակ վարձակալեցի այնպես, որ իմ ժամանակը նվիրեմ ինձ և իմ հոբբիներին: Աշխատանքային օրերին ես հասցնում եմ կարդալ աշխատանքից առաջ և հետո, բայց հանգստյան օրերին ես կարողանում եմ 8-9 ժամ նվիրել ընթերցանությանը: Եվ եթե գործը շատ հետաքրքիր է, ես այն կարդում եմ օր ու գիշեր:

Ես բացահայտեցի ինձ համար նաև աուդիո գրքերը: Սկզբում ես դժվարությամբ էի ընկալում դրանք. չէի կարողանում հարմարվել ուրիշի ձայնին: Հիմա հաճույքով լսում եմ աշխատանքի գնալիս կամ մինչ պատրաստում եմ ընթրիք, կամ մաքրում տունը: Սա խնայում է ժամանակը, այսպես ասած, մեկ գնդակով երկու նապաստակ եք խբում: Բայց ես ավելի շատ սիրում եմ ինքս կարդալ:

Չեմ կարող ասել, թե որն է ավելի լավ՝ տպագիր գիրքը, թե էլեկտրոնային: Դրանցից յուրաքանչյուրն ունի իր արժանիքները: Երբ բնօրինակը անգլերեն եմ կարդում, էլեկտրոնային գիրք եմ ընտրում. Այն թարգմանված է: Բառի իմաստը պարզելու համար հարկավոր է պարզապես սեղմել դրա վրա: Մյուս կողմից, լամպի լույսի ներքո տպագիր գիրք կարդալը հատուկ մթնոլորտ է: 

Շատերը բողոքում են, որ կարդալու համար բավարար ժամանակ չունեն: Իմ կարծիքով՝ խոսքը առաջնահերթությունների մասին է: Ինձ համար կարևոր է հնարավորինս կարդալ, լրացնել իմ բացերը: Դժբախտաբար, գրականության դասընթացները դպրոցում բաց եմ թողել որոշ աշխատանքների պատճառով: Հիմա կարդում եմ փոքրիկ երեխաների գրքեր՝ հեքիաթներ: Հետաքրքիր է, որ մեծ տարիքում հեքիաթները բացվում են բոլորովին նոր ձևով:

Ես նկատեցի նաև, որ մարդիկ ավելի քիչ են ուշադրություն դարձնում դասականներին: Թերևս պատճառներից մեկն էլ լեզվի բարդությունն է. Ժամանակակից հեղինակները գրում են հեշտ ու պարզ, իսկ դասական աշխատություններում կան բազմաթիվ էպիտետներ, համեմատություններ, լրացուցիչ շրջադարձեր: Բացի այդ, այսօր որոշ թեմաներն այլևս արդիական չեն: Կարծում եմ՝ դասականներին սիրահարվելու համար պետք է սկսել ընթերցողների ճանաչած ամենահայտնի գործերից: 

Մի անգամ միտք առաջացավ արագ ընթերցելու տեխնիկան տիրապետել: Ես նույնիսկ սկսեցի սովորել հիմնական տեխնիկան, բայց որոշ ժամանակ անց հասկացա, որ այս մեթոդը արդյունավետ է միայն այն դեպքում, երբ կարճ ժամանակահատվածում պետք է հիշել մեծ քանակությամբ տեղեկատվություն, օրինակ՝ քննության համար: Գեղարվեստական գրականության համար արագ ընթերցանությունն ամենևին էլ լավ չէ, քանի որ հաճախ գրքի էությունը բացահայտվում է փոքր մանրամասների միջոցով, որոնք կարող են ռումբ դառնալ վերջին էջերում:

Ես նկատեցի, որ յուրաքանչյուր գրքի հետ ընթերցանության արագությունն ինքնաբերաբար մեծանում է: Բացի այդ, ես սկսեցի շատ ավելի լավ արտահայտել մտքերս. Խոսքի մեջ հոմանիշներ եմ օգտագործում, ինձ համար ավելի հեշտ է դարձել կոնկրետ օրինակներ բերելը: Այժմ նույնիսկ Վկոնտակտի ընկերների հետ նամակագրությունը հաճախ վերածվում է մի ամբողջ ստեղծագործության: 

Հաճախ գրքերն ընտրում եմ տրամադրությամբ: Պատահում է, որ ինչ-որ պահ ռոմանտիկ գործ եք ուզում, բայց հաջորդ օրը, ընդհակառակը՝ գրավում է հանրաճանաչ գիտական գրականությունը: 

Ես սովորել եմ Մինսկի տպագրության քոլեջում և որոշ ժամանակ ավարտելուց հետո աշխատել եմ Կենտրոնական գրախանութում՝ որպես վաճառող: Անկեղծ ասած, ինձ դուր չեկավ ո՛չ տեսականին, ո՛չ էլ մթնոլորտը: Գուցե հիմա, երեք տարի անց ինչ-որ բան փոխվել է, բայց ես դեռ նախընտրում եմ մասնավոր գրախանութները: Օրինակ՝ ես սիրում եմ գնումներ կատարել առցանց խանութներից: 

Ես սովորել եմ բելառուսական դպրոցում և շատ էի սիրում ռուս գրականություն կարդալ: Երկար ժամանակ խոսում էի բելառուսերեն, բայց Մինսկ տեղափոխվելուց հետո ամեն ինչ փոխվեց. Պարզվեց, որ քաղաքում շատ մարդիկ չեն ընկալում իրենց մայրենի լեզուն: Քոլեջում դասախոսություններ էին անցկացվում ռուսերենով, ես ստիպված էի հարմարվել: Այնպես որ, հիմա ես վախենում եմ սկսել բելառուսական գրքերը.

Եթե ես հնարավորություն ունենայի հանդիպել որևէ գրքի հեղինակի հետ, անկասկած կհանդիպեի Ջոան Ռոուլինգին: Հիմա էլ բնօրինակով նորից կարդում եմ «Հարի Փոթերը»: Գրողից կհարցնեի՝ արդյոք նա պլանավորում է ստեղծել մեկ այլ կախարդական աշխարհ, և արդյոք նա ինչ-որ բան կհրապարակի մեծահասակների համար: 

Ինչ կարդալ՝

  • Ալբեր Կամյուի «Ժանտախտը». Ես երեք անգամ կարդացել եմ այս գործը, և ամեն անգամ այն թողել է ուժեղ տպավորություն և նույնիսկ փոխել է ինձ:
  • Սթիվեն Քինգ «11/22/63». Ես կարծում էի, որ Քինգը սարսափների արքան է, բայց պարզվեց, որ նա «թագավոր է» ցանկացած ժանրում: 
  • Էռնեստ Քլայն «Ready Player One». Սա ֆանտաստիկ գրականություն է համակարգչային խաղերի վերաբերյալ: Ընթերցելիս ամբողջովին ընկղմված եք խաղի մեջ: Վեպը պատմում է հեռավոր ապագայի պատմությունը, որտեղ հատուկ պարկուճի օգնությամբ մարդիկ մտնում են խաղի աշխարհ: Ցանկացած հնարավորություններ այնտեղ բաց են ձեզ համար: Ընդհակառակը՝ իրականությունը փլուզման եզրին է: Մինչև վերջին էջը ընթերցողը շարունակում է մնալ ինտրիգային իրավիճակներում:
  • Մարիամ Պետրոսյան. «Մի տուն, որում…»: Գիրքը  հոգեբանական է. միաժամանակ բարդ ու հեշտ: Ուշադրության կենտրոնում է երեխաների դժվար ճակատագիրը: Բարձրացվում են բարեկամության, սիրո, հարաբերությունների, կյանքի և մահվան հարցերը: 
  • Ֆրենսիս Բարնեթ «Փոքրիկ արքայադուստրը» և «Խորհրդավոր պարտեզը» գործերը: Դրանք, անկասկած, կհետաքրքրի ինչպես երեխաներին, այնպես էլ մեծահասակներին: Գործերը շատ բարի են, դրանք մեզ ստիպում են հավատալ, որ նույնիսկ ամենօրյա կյանքում հեքիաթի և մոգության տեղ կա:

LIVELIB
Ալլա Դավթյան

Ինչպես մեկ տարում կարդացի գրքեր` բոլոր երկրներից

March 6, 2020

5 առասպել Տոլստոյի մասին

March 6, 2020